Mi az  IQboard?

Az IQboard a GBC®, által kínált interaktív megoldások professzionális megközelítése, amely román, angol, magyar, bolgár, magyar és német nyelvű alkalmazásokkal rendelkezik, és hihetetlenül sokféle oktatási és üzleti csomagot kínál, valamint egy kiváló tartozékcsomagot és technikai támogatást nyújt Romániában, Moldovában, Bulgáriában és Magyarországon.

Átlagú csomag
80"-89" | 203-226cm
 Átlagú csomag
90"-99" | 228-252cm
  Átlagú csomag
100"-150"| 254-381cm

Általános üzleti feltételek

Az IQBoard.hu a GBC EXIM SRL törvényesen bejegyzett védjegye. A webhely böngészése a jelen feltételek elfogadását jelenti.
Az ezen az oldalon található általános üzleti feltételeket a GBC EXIM SRL gazdasági társaság, székhelye Bukarest 011276, Eugen Lovinescu utca 14 szám, I. kerület, bejegyezve a Cégbíróságon a J40/9735/2002 számmal, a Banca Transilvania banknál nyitott bankszámla száma: RO32BTRL04701202N09686XX, adószáma: RO 14916025, tel. 021.667.26.41, fax: 021.667.26.40, email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.., összes terméke és szolgáltatása értékesítése esetében alkalmazzuk (GBC®).

Fogalommeghatározások

Ebben a megállapodásban az alábbi fogalmakat a következőképpen kell értelmezni:

•    szállító és kedvezményezett - a szerződő felek, ahogyan ezeket a jelen megállapodás megnevezi;
•    termékek - felszerelések és minden egyéb áru, amely szerepel a Szállító általános árlistáján, vagy olyan termékek ajánlata, amelyek nem tartoznak a Szállító általános árlistájához, amelyeket a szállító szerződés alapján vállal, hogy átad a kedvezményezettnek;
•    szolgáltatások - a termékek szállításához kapcsolódó szolgáltatások, illetve a termékek szállításához és beszereléséhez kapcsolódó tevékenységek, például a megoldások formatervezése, tervezése és blokkdiagramja, szállítása, biztosítása, beszerelése, üzembe helyezése, technikai segítségnyújtás a jótállás és a jótállás utáni időszakban, a rendszerek használati és karbantartási kézikönyvei és minden más olyan kötelezettség, amely a szállítót a szerződés alapján terheli;
•    melléklet - az a dokumentum, amelyet a felek kötnek meg, miután a Szállító megerősítette a megrendelés tartalmát, és amely alapján a számlát kiállítják. A melléklet tartalmazza a megrendelésben szereplő információkat, valamint a felek által a Termékek szállításával, beszerelésével, felhasználásával és fizetésével kapcsolatban megállapodott egyéb feltételeket;
•    ár - a szállító termékeinek és szolgáltatásainak ára, ahogyan meghatározták azokat a szállító által kiadott utolsó árjegyzékben, a weboldalain vagy az egyedi ajánlatokban. Az árnak nincs szerződéses értéke, és a beszállító belső irányelveitől vagy a gyártókkal / beszállítókkal fennálló viszonyától függően előzetes értesítés nélkül változhat;
•    szállítási / teljesítési idő - minden egyes termék / szolgáltatás esetében azt az időtartamot jelenti, amelyben a terméket / szolgáltatást a szerződés mellékleteinek rendelkezéseivel összhangban szállítják / teljesítik;
•    vis maior - a felek ellenőrzési körén kívül eső tényállás, amely nem az ő hibájukból vagy felelősségükből fakad, és amelyet a szerződés megkötésekor nem lehetett előre látni, és amely lehetetlenné teszi a szerződés végrehajtását, illetőleg teljesítését; ilyen eseményeknek számítanak: háborúk, forradalmak, tűzvészek, árvizek vagy bármilyen más természeti katasztrófa, karantén, embargó eredményeként bevezetett korlátozások, a felsorolás nem teljes, csak tájékoztató jellegű. Nem minősül vis maiornak az a fentiekhez hasonló esemény, amely nem teszi lehetetlenné a végrehajtást, csak rendkívül költségessé az egyik fél számára a kötelezettsége teljesítését;
•    nap - naptári nap; év - 365 nap.

A beszállító fő kötelezettségei

A beszállító vállalja, hogy a termékeket és szolgáltatásokat a bemutatott szabványoknak és teljesítményeknek megfelelően biztosítja.
A GBC az AVIXA és a PSNI teljes jogú tagja, nemzetközi tapasztalattal rendelkezik az integrált rendszerek formatervezésében, tervezésében, kivitelezésében és karbantartásában, és garantálja a legmagasabb nemzetközi szabványoknak megfelelő szolgáltatások nyújtását.
Ha a beszállítótól független okok miatt késik a szállítási határidő, akkor köteles a lehető leghamarabb közölni a kedvezményezettel az új szállítási határidőt.
A jelenlegi készletből nem teljesíthető megrendelések esetén a Beszállító fenntartja a jogot, hogy előlegként leszámlázza a megrendelés értékének egy részét.
A beszállító vállalja, hogy betartja a munkahelyi egészségvédelem és biztonság, valamint a vészhelyzetek jogi előírásait azon kockázatok tekintetében, amelyeknek a felhasználói társaságon belül tevékenységet végző személyzet ki lehet téve.

A kedvezményezett fő kötelezettségei

A kedvezményezett vállalja, hogy átveszi a termékeket a megbeszélt határidőn belül és feltételek mellett.
A kedvezményezett köteles teljes összeget kifizetni a beszállítónak. A fizetési eszközök adott esetben lehetnek fizetési megbízások, váltók vagy csekkek. A felek által elfogadott fizetési határidőt a megrendelések mellékletei részletezik, az előzményektől, a kedvezményezett pénzügyi hitelképességétől és a beszállító által elvégzett pénzügyi elemzéstől függően. Minden fizetés a fent említett GBC számlára történik. A kifizetéseket akkor tekintjük teljesítetteknek, ha azok értéke megtalálható a beszállító számláján. A fizetési késedelmeket a felek közötti kereskedelmi szerződés szerint szankcionálják, és ez automatikusan a hitelkeret és a jövőbeni megrendelések fizetési határidőjének elvesztéséhez vezet.
A beszállító tájékoztatása a beszerelés helyszínének valós és tényleges állapotáról a munkaerőköltségek helyes felértékelése érdekében.
Ne tévessze meg a beszállítót hamis vagy következetlen információk megadásával a munkaerőköltségek elkerülése vagy csökkentése érdekében.

A fenti pontok be nem tartása az alábbiakra kötelezi a kedvezményezettet:

•    Többlet munkaerőköltségek viselése;
•    A munkálatok felfüggesztésének elviselése a fennálló helyzet békés rendezéséig;
•    a beérkezett, de be nem szerelt áru teljes kifizetésére, ha az nézeteltéréseket nem sikerült 48 órán belül békés úton megoldani.

Az áru a teljes kifizetésig a beszállító tulajdonát képezi.
Abban az esetben ha a megelőlegezett megrendelést törlik a kézbesítés esedékessége előtt, nem térítendő vissza az előleg.
A feldolgozott megrendelések, amelyeket logisztikai szempontból törlés lehetősége nélkül hajtanak végre (a gyártók, beszállítók raktáraiból szállítva, GBC raktárakba érkezve, szállítás közben vagy bármilyen más olyan körülmény miatt, amely a termékek közvetlen szállítását teszi lehetővé) nem törölhető és a kedvezményezettnek kötelessége a termékeket a szerződésben meghatározott feltételek szerint vagy a szállító értesítésétől számított legfeljebb 5 napon belül átvenni. Az áruk átvételének késedelme esetén a szállító napi 0,5% büntetőkamatot számít fel az áruk értékesítésének értékéből, ami a logisztikai szolgáltatások és a kompenzáció ellenértéke.

Egyéb záradékok

A GBC egy ISO 14001 tanúsítvánnyal rendelkező gazdasági társaság. A csomagolási hulladékokat (papír, karton, műanyag stb.) a kedvezményezett átveszi a hatályos környezetvédelmi rendelkezések betartásának kötelezettségével.

A Kedvezményezett vállalja, hogy kioktatja a beszállítót a munkahelyi egészségvédelem és biztonság, valamint vészhelyzetek jogi követelményeiről, beleértve azoknak a sérüléseknek és a foglalkozási megbetegedéseknek a kockázatát, amelyeknek ki lehet téve a kedvezményezett társaságán belül;
A kedvezményezett felelős a beszállítót ért esetleges munkaeseményekért / balesetekért a kedvezményezett gazdasági társaságán belül végzett tevékenység során.

A jótállás és a termékek visszaküldése

A termék jótállását teljes egészében a beszállító viseli. A jótállás időtartamát az egyes szerződésekhez kapcsolódó mellékletekben, vagy az összes többi megrendelés szállítását kísérő dokumentumokban pontosan részletezzük. A jótállás biztosításának feltételei nyilvánosak: https://iqboard.hu/index.php/jotallasi-szabalyzat
A jótállást kizárólag a http://helpdesk.gbc.ro. által biztosítjuk. A GBC megelőző vagy javító karbantartási szolgáltatásokat kínál a megfelelő SLA-val. Egyéni árajánlatok esetén e-mailben léphet velünk kapcsolatba a Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. címen.
A termékvisszatérítési irányelv és az RMA-eljárás a következő címen érhető el: https://iqboard.hu/index.php/gbc-visszateresi-szabalyzat-es-rma-eljaras
A szolgáltatásokat nem lehet visszaadni. A szoftverlicenceket és bármilyen más típusú licenceket, konfigurációkat és szoftveralkalmazásokat nem lehet visszaküldeni.

Átvétel, ellenőrzések, tesztek, beszerelések

A kedvezményezettnek vagy meghatalmazott képviselőjének joga van megvizsgálni és / vagy tesztelni a termékeket annak ellenőrzésére, hogy azok megfelelnek-e a szerződés mellékletében / mellékleteiben szereplő előírásoknak. A Kedvezményezett képviselőinek kötelességük az átvételkor ellenőrizni a termékek mennyiségét és a csomagolás épségét. Az ellenőrzést követően a felek kötelesek aláírni a beszállító által benyújtott mennyiségi átvételről szóló jegyzőkönyvet és a minőségi átvételről szóló jegyzőkönyvet.
Az áruk átvételét a két szerződő fél képviselőinek jelenlétében vagy futárral történő szállítás esetén a fuvarokmányok alapján végzik.

Szerzői jog

Az IQboard.ro webhely, a koncepció, a formátum, a színek, a megnevezések, a szövegek, a képek, a filmek vagy a dokumentumok (tág értelemben a webhely kialakítása és tartalma) a GBC®-hez vagy a jogos tulajdonosokhoz tartoznak (partnereink), és a szerzői jogi törvények védik Romániában és az Európai Unióban a bármilyen formájú reprodukció ellen. A GBC® az EU-ban bejegyzett védjegy, amely a GBC Exim SRL-hez tartozik. A tartalom részleges vagy teljes másolása a GBC Exim SRL előzetes írásbeli beleegyezése nélkül törvénytelen, és ennek megfelelően kezelik.
A GBC® folyamatos erőfeszítéseket tesz az IQboard.ro webhely folyamatos frissítésére. A bemutatott termékek nagy része lenyűgöző mennyiségben van jelenlegi raktárkészletünkben. Fenntartjuk azonban a jogot, hogy előzetes értesítés nélkül változtassunk a webhely tartalmán. A bemutatott képek, leírások, szövegek, műszaki specifikációk és / vagy árak nem bírnak szerződéses értékkel, és nem terhelik a GBC felelősségét. Kérjük, mielőbb lépjen kapcsolatba az értékesítési képviselőinkkel, hogy kereskedelmi szerződést kössenek, és biztosítsák az ezen az oldalon kínált ajánlatok árát, készletét vagy egyéb elemeit.
A nyújtott szolgáltatásokhoz közvetlenül vagy közvetve kapcsolódó szerzői jogi, szabadalmi vagy egyéb szellemi tulajdonjogok (a továbbiakban: "Jogok") a Beszállító tulajdonát képezik. A Szolgáltatásokkal kapcsolatos jogcímek és tulajdonjogok nem kerülnek átadásra a Kedvezményezett részére. Ezek közül felsoroljuk:

•    A javasolt megoldás formatervezése;
•    A GBC által kiadott tervezési, projekt- vagy egyéb speciális műszaki dokumentumok;
•    A megoldások blokkdiagramjai;
•    A berendezések tervezése, interfészei, programozása és konfigurálása, amelyekhez ezekre a dolgokra szükség van: vezérlő egységek és táblagépek, DSP egységek stb.
•    Egyebek.

Ezen jogok megsértése esetén a beszállító országának jogszabályai szerint kell eljárni.

A szállítás és a termékeket kísérő dokumentumok

A beszállító elküldi a kedvezményezettnek a termékeket kísérő dokumentumokat:

•    adószámla;
•    fuvarlevél (adott esetben);
•    a termékek mennyiségi átvételének és a szolgáltatások átvételének jegyzőkönyve (adott esetben);
•    a minőségi átvételi jegyzőkönyv;
•    jótállási jegy.

A kedvezményezett az által igazolja, hogy a termékeket részben vagy egészben leszállították, hogy az átvétel után a saját meghatalmazott képviselője aláírja a jelen megállapodásban felsoroltak szerint kiállított okmányokat, amelyeket a beszállító a szállításhoz mellékelt.

Vis maior

A vis maiort az illetékes hatóság állapítja meg.
A vis maior mentesíti a szerződő feleket a jelen megállapodásban vállalt kötelezettségek teljesítésétől a fennállásának teljes időtartamára.
A szerződés teljesítése a vis maior időtartama alatt szünetel, de nem érinti azokat a jogokat, amelyek a feleket a vis maior megjelenéséig megillettek.

A vis maiorra hivatkozó Szerződő Fél köteles a másik Felet haladéktalanul és teljeskörűen értesíteni a vis maior bekövetkezéséről, és meghozni minden rendelkezésére álló intézkedést a következmények korlátozása érdekében.
Ha a vis maior hat hónapnál hosszabb időtartamig fennáll, vagy feltételezhető ennél hosszabb ideig fog tartani, akkor mindkét félnek joga van értesíteni a másik felet a szerződés teljes felmondásáról anélkül, hogy bármelyik fél kártérítést követelhetne a másiktól.

A viták rendezés

A Kedvezményezett és a beszállító mindent megtesz annak érdekében, hogy a szerződés teljesítése során vagy azzal kapcsolatban felmerülő félreértéseket vagy vitákat közvetlen tárgyalások útján, békés úton oldják meg.
Ha a tárgyalások kezdetétől számított 15 nap elteltével a kedvezményezettnek és a beszállítónak nem sikerül békés úton megoldani a szerződéses nézeteltérést, bármelyikük kérheti a vita rendezését vagy a Romániai Kereskedelmi és Iparkamara választottbíráskodásával, vagy a beszállító székhelye szerinti romániai bíróságokon.

A szerződés felmondása

A jelen megállapodás által vállalt kötelezettségek valamelyik fél általi elmulasztása feljogosítja a károsultat arra, hogy kérje a beszállítói szerződés felbontását és kártérítést igényeljen.

Kommunikáció

A felek között a megállapodás teljesítésével kapcsolatos bármely kommunikációt írásban kell megküldeni.

A felek közötti kommunikáció telefonon vagy e-mailen keresztül történhet, feltéve, hogy írásban visszaigazolják a közlés beérkezését.
Az Általános Üzleti Feltételek elfogadásával a kedvezményezett kifejezetten és egyértelműen vállalja, hogy a személyes adatokat az GBC tárolja és dolgozza fel tájékoztatási és marketing célokra. A kitöltött személyes adatokat a hatályos jogszabályoknak megfelelően fogjuk felhasználni, és a kedvezményezett beleegyezése nélkül harmadik fél számára nem hozzuk nyilvánosságra. Az adattárolás biztonságos módon történik, és minden biztonsági megsértést bejelentenek. A kedvezményezettnek jogában áll előzetes értesítés nélkül visszavonni beleegyezését.

Az Általános Üzleti Feltételekre alkalmazandó törvény

A jelen megállapodást a román törvényeknek megfelelően kell értelmezni.

Adatvédelmi irányelvek

A személyes adatok kezelésével kapcsolatos adatvédelmi irányelvek, a GDPR irányelvek és a kezelésük módja a következő oldalon olvasható: https://iqboard.hu/index.php/adatvedelmi-iranyelvek

A sütikkel kapcsolatos tájékoztatási irányelvek

A sütikre vonatkozó információs szabályzat az alábbi linken tekinthető meg: https://iqboard.hu/index.php/cookie-kra-vonatkozo-szabalyzat